Για το Ολυμπιακό Στάδιο μετά το «λουκέτο», λόγω προβλημάτων στατικότητας, θα μιλήσει στις 17:00 το απόγευμα ο υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες θα αναφερθεί στη μεταστέγαση κάποιον από τους Ομίλους που δραστηριποιούνται στο ΟΑΚΑ.
Ο υπουργός το πρωί βρέθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου όπου συναντήθηκε με συνεργάτες του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Συγκεκριμένα είχε σύσκεψη με τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργό και διευθυντή του γραφείου του πρωθυπουργού Γιάννη Μπρατάκο, τους υπουργούς Επικρατείας, Άκη Σκέρτσο και Σταύρο Παπασταύρου.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027