Στην επίταξη 206 συμβεβλημένων γιατρών με τον ΕΟΠYΥ προέβη χθες το υπουργείο Υγείας, προκειμένου να ενισχυθούν τα νοσοκομεία της Αττικής στην μάχη έναντι της covid-19.
Χθες, επιδόθηκαν τα φύλλα πορείας στους γιατρούς. Σήμερα θα πρέπει να παρουσιαστούν στα νοσοκομεία που αναγράφεται στα φύλλα πορείας τους, αλλιώς τιμωρούνται με τρίμηνη φυλάκιση.
Κυρίως επιλέχθηκαν γιατροί γενικής ιατρικής, πνευμονολόγοι και παθολόγοι.
Πριν αναλάβουν υπηρεσία, οι επιστρατευμένοι γιατροί θα πρέπει να κάνουν rapid τεστ.
Η επιστράτευση, σε πρώτη φάση, θα διαρκέσει για έναν μήνα.
Το σύστημα Υγείας είναι σε οριακή κατάσταση.
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό