Τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει το φαινόμενο της λειψυδρίας στην ύδρευση και ειδικά στην άρδευση στον Δήμο Βιάννου συζητήθηκαν σε συνάντηση που είχε σήμερα ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης με τον Δήμαρχο Βιάννου Παύλο Μπαριτάκη και την συμμετοχή Αντιδημάρχων, εκπροσώπων τοπικών κοινοτήτων, παραγωγών-καλλιεργητών αλλά και φορέων της περιοχής.
Ενημερώθηκε ο Περιφερειάρχης για την εικόνα που έχει διαμορφωθεί στις καλλιέργειες και συζητήθηκαν εκτενώς οι άμεσες αλλά και οι μακροπρόθεσμες παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν για την αντιμετώπιση της κατάστασης.
Ο Δήμαρχος Βιάννου αλλά και οι εκπρόσωποι των παραγωγών, καλλιεργητές, και φορείς ευχαρίστησαν τον Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη για την συνεργασία και την στήριξη του για την αντιμετώπιση του προβλήματος της λειψυδρίας που ταλαιπωρεί και τον Δήμο Βιάννου.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Β. Κικίλιας από τη Σύρο: Ασφάλεια στις θαλάσσιες μεταφορές και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του νησιού
Με Jazz μελωδίες και με «Με Jazz διάθεση»- Στο Cafe – Restaurant «Πλάτανος» με τη διοργάνωση της ΔΕΠΑΝΑΛ Α.Ε.
Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης: Ο Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν αίτημα των αυτοδιοικητικών και συνιστά μεγάλη θεσμική τομή