Στο ρυθμό ενός ακόμα φιλικού παιχνιδιού – το τέταρτο κατά σειρά – κινούνται οι “κιτρινόμαυροι”.
Η ομάδα του Ηρακλείου θα φιλοξενήσει αύριο στις 6 το απόγευμα στο κεντρικό γήπεδο του Παγκρητίου σταδίου τον Γιούχτα.
Οι “κιτρινόμαυροι” σήμερα το απόγευμα ολοκλήρωσαν την προετοιμασία τους ενόψει της αυριανής φιλικής συνάντησης εκτελώντας πρόγραμμα το οποίο ξεκίνησε με προθέρμανση και έπειτα στο κύριο μέρος περιελάμβανε επιθετική τακτική και ολοκληρώθηκε με δίτερμα και προπόνηση στις στατικές φάσεις.
Ατομικό πρόγραμμα συνέχισαν Kwateng και Μαζουλουξής με τον τελευταίο να έχει ανεβάσει στροφές και να ετοιμάζεται να μπει ξανά στον κανονικό ρυθμό προπονήσεων.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ