Ξεκίνησε η πορεία των υγειονομικών από την πλατεία Μαβίλης προς το υπουργείο υγείας, με την διεξαγωγή της κυκλοφορίας στην Βασιλίσσης Σοφίας στο ρεύμα προς Σύνταγμα γίνεται μόνο από μια λωρίδα κυκλοφορίας. Η πορεία πραγματοποιείται στο πλαίσιο της νεας, πανελλαδικής κινητοποίησης των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία και της 24ωρης απεργίας που εχει κηρύξει η ΠΟΕΔΗΝ στην Περιφέρεια και στάση εργασίας 8-3 στην Αττική.
Στην πανυγειονομική απεργία συμμετέχουν και οι νοσοκομειακοί γιατροί. Οι εργαζόμενοι ζητούν μεταξύ άλλων προσλήψεις προσωπικού, αυξήσεις μισθών, μονιμοποίηση συμβασιούχων, την απομάκρυνση των εργολάβων από τα νοσοκομεία και ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο