Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών Ευαγγελισμός ο Γιώργος Μυλωνάκης.
Ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο, έπειτα από λιποθυμικό επεισόδιο που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια σύσκεψης («πρωινού καφέ») στο Μέγαρο Μαξίμου, παρουσία κυβερνητικών στελεχών.
Διασωληνώθηκε άμεσα
Μετά τη μεταφορά του με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο, οι γιατροί προχώρησαν άμεσα στις απαραίτητες εξετάσεις, οι οποίες έδειξαν την ύπαρξη ανευρύσματος στον εγκέφαλο. Ο κ. Μυλωνάκης διασωληνώθηκε και νοσηλεύεται στη ΜΕΘ, όπου παρακολουθείται στενά από το ιατρικό προσωπικό.
Στο νοσοκομείο μετέβη λίγο μετά τις 11:20 το πρωί και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να ενημερωθεί από τους θεράποντες ιατρούς για την πορεία της υγείας του στενού του συνεργάτη.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Φόρο τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου απέτισαν ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Βουλευτές και στελέχη
Πρώτη συνεδρίαση της ομάδας Εργασίας Περιφέρειας Κρήτης για την στήριξη της Κρητικής Ελαιοκομίας
Αναφορά Αυγενάκη για τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης