Επίσκεψη σε ΕΚΑΒ και διάφορα νοσοκομεία της Αττικής, πραγματοποίησε, την πρώτη ημέρα του χρόνου, ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης. Ο υπουργός συνομίλησε με τους εργαζομένους και έκοψε τις πρώτες βασιλόπιτες της χρονιάς. «Οπως κάναμε και τα Χριστούγεννα έτσι και σήμερα πρώτη του χρόνου επισκεπτόμαστε με τον Υφυπουργό @mthemisto και την Γενική Γραμματέα κ. Βιλδιρίδου τα εφημερεύοντα Νοσοκομεία. Ξεκινήσαμε από το Σισμανόγλειο όπου επισκεφθήκαμε τα ΤΕΠ μιλήσαμε με τον κόσμο και κόψαμε την βασιλόπιτα για το νέο έτος και μοιράσαμε τα κομμάτια στο προσωπικό», έγραψε στην πρώτη του ανάρτηση ο υπουργός Υγείας.
Οπως κάναμε και τα Χριστούγεννα έτσι και σήμερα πρώτη του χρόνου επισκεπτόμαστε με τον Υφυπουργό @mthemisto και την Γενική Γραμματέα κ. Βιλδιρίδου τα εφημερεύοντα Νοσοκομεία. Ξεκινήσαμε από το Σισμανόγλειο όπου επισκεφθήκαμε τα ΤΕΠ μιλήσαμε με τον κόσμο και κόψαμε την βασιλόπιτα… pic.twitter.com/WMV7PDGkbA
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) January 1, 2025

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ