Σαν σήμερα στις 20 Ιουλίου του 1936 πραγματοποιήθηκε η πρώτη τελετή αφής της Ολυμπιακής Φλόγας στην Αρχαία Ολυμπία.
Η προθιέρια Κούλα Πράτσικα ανάβει τη δάδα του πρώτου λαμπαδηδρόμου Κώστα Κονδύλη.
Η φλόγα θα φτάσει στο Βερολίνο 11 μέρες αργότερα, από 3.840 λαμπαδηδρόμους.
Το σύμβολο του Ολυμπιακών Αγώνων, που αποτελεί το συνδετικό στοιχείο των παλαιών και των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων, σύμφωνα με τον αναβιωτή τους, Πιερ ντε Κουμπερτέν…
Στους Ολυμπιακούς Αγώνες της αρχαιότητας η φλόγα αναβόταν από τις ακτίνες του ήλιου με τη βοήθεια ενός κοίλου κατόπρου και παρέμενε καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων στο Πρυτανείο της Ολυμπίας, σ’ ένα βωμό αφιερωμένο στη θεά Εστία. Για τους αρχαίους Έλληνες, η φωτιά αποτελούσε το γενεσιουργό στοιχείο του κόσμου και του πολιτισμού.
Πηγή: https://www.sansimera.gr/articles/1085
© SanSimera.gr
Πηγή: kritipress.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος