Στο σημερινό Δ.Σ της Superleague oμόφωνα αποφασίστηκε από τον πρόεδρo Δ.Σ. της Super League και θεσμικούς εκπροσώπους των ΠΑΕ ΑΕΛ, Ατρόμητος Αθ., ΟΦΗ, Ολυμπιακός, η προετοιμασία αναλυτικού πρωτοκόλλου επιστροφής φιλάθλων στις κερκίδες των γηπέδων της Super League, ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Επίσης αποφασίστηκε η διατύπωση συγκεκριμένων μέτρων ουσιαστικής στήριξης του Ποδοσφαίρου από τις επιπτώσεις της πανδημίας, προς τους αρμόδιους φορείς της Πολιτείας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος