Έπειτα από το ρεπό της Κυριακής (31/05) οι ποδοσφαιριστές της ομάδας των Χανίων επέστρεψαν στις προπονήσεις το απόγευμα της Δευτέρας (01/06).
Μάλιστα ήταν η πρώτη φορά που συγκεντρώθηκαν όλοι μαζί στο προπονητήριο της Μοναχής Ελιάς έπειτα από περίπου 2,5 μήνες.
Το πρόγραμμα άνοιξε με ασκήσεις κορμού, συνεχίστηκε με passing game με συναρμογή, για να ακολουθήσουν το παιχνίδι κατοχής μεγάλων σχέσεων και το τελικό παιχνίδι.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ