Πρόκειται για τρία πρατήρια στην Καλαμάτα, ένα στην Αττική και ένα στην Πρέβεζα
Πρόστιμα, συνολικού ύψους 25.000 ευρώ επιβάλλονται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη, σε πέντε πρατήρια υγρών καυσίμων, διότι σε ελέγχους της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) διαπιστώθηκε ότι παραβίαζαν τις κείμενες διατάξεις περί αθέμιτης κερδοφορίας (Νόμος 4818/2021).
Πρόκειται για τρία πρατήρια στην Καλαμάτα, ένα στην Αττική και ένα στην Πρέβεζα. Ειδικότερα, όπως αναφέρει ανακοίνωση του υπουργείου, πωλούσαν ντίζελ κίνησης και αμόλυβδη βενζίνη σε τιμή υψηλότερη της θεωρητικής τιμής πώλησης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο