Σε νέες προκλήσεις προχώρησε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν από τη Σμύρνη. Ο Τούρκος πρόεδρος έφτασε στο σημείο να πει σε προεκλογική του ομιλία ότι «ρίξαμε τον εχθρό στη θάλασσα».
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν κάνει αναφορές επικαλούμενος μάλιστα και το Αιγαίο. Ο Τούρκος πρόεδρος έκανε αυτή τη φορά αναδρομή στο παρελθόν και αναφέρθηκε με προκλητικά λόγια στον «αγώνα ανεξαρτησίας κατά των Ελλήνων», λέγοντας χαρακτηριστικά: «οι πληγές της Σμύρνης κοντεύουν να επουλωθούν μετά την εκδίωξη στου εχθρού στη θάλασσα».
«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι για άλλη μια φορά μαζί σας σήμερα στη Σμύρνη, την πόλη της νίκης στον εθνικό αγώνα και την πύλη της Ανατολίας. Κοντεύουμε να επουλώσουμε τις πληγές της Σμύρνης, που διώχνοντας τον εχθρό στη θάλασσα, σκόρπισε όχι μόνο τα μαύρα σύννεφα πάνω από το κεφάλι της αλλά και τις προδοτικές φιλοδοξίες για την ανεξαρτησία της πατρίδας. Απελευθερώθηκε από τον εχθρό πριν από έναν αιώνα, αλλά δεν μπόρεσε να απαλλαγεί από τους εχθρούς των έργων και των υπηρεσιών εδώ και πολύ καιρό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Ο Τούρκος πρόεδρος είχε χρησιμοποιήσει ξανά παρόμοιες εκφράσεις, όταν παρουσίαζε τους υποψηφίους του AKP για τις δημοτικές εκλογές. «Ο αγώνας δεν τελείωσε με τη ρίψη του εχθρού στη θάλασσα και την εκδίωξή του από τα εδάφη μας», είχε πει ο Τούρκος πρόεδρος.
Πηγή: newsbomb.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση