Για τις εξελίξεις του κορονοϊού, κατά πόσον είναι ασφαλές να κάνουμε ρεβεγιόν τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, αλλά και το θέμα του εμβολίου, μίλησε ο Σπύρος Πουρνάρας, καθηγητής μικροβιολογίας, πρόεδρος Επιτροπής Λοιμώξεων Νοσοκομείου Αττικόν
Ο κ. Πουρνάρας σημείωσε πως η συζήτηση δεν πρέπει να αφορά μόνο στις γιορτές κι αυτό γιατί έχουν γίνει λάθη όλο τον προηγούμενο καιρό.
«Ο κορονoϊός έχει μπει μέσα στις οικογένειες, παντού. Θέλει μεγάλη προσοχή και όχι μόνον στο ρεβεγιόν», ανέφερε ο καθηγητής.
Παράλληλα, τόνισε πως θα πρέπει να φοράμε μάσκα και να κρατάμε αποστάσεις 3 μέτρων, λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Από Σεπτέμβριο μέχρι Οκτώβριο δεν φορούσαμε μάσκα και την πατήσαμε», τόνισε ο καθηγητής μιλώντας στο Open.
Την ίδια ώρα, αναφερόμενος στο εμβόλιο του κοροναϊού, σημείωσε πως «αν εμβολιαστεί το 60% μέχρι τον Μάιο θα είναι σημαντικό».
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ
Πρόγνωση καιρού σήμερα Πέμπτη 25/6/26