Αύριο, Πέμπτη 7 Μαΐου 2026 και ώρα 10.00 π.μ., στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα υπογραφεί η σύμβαση για τη δεύτερη φάση του Προγράμματος Ανακαίνισης Σχολικών Κτιρίων «Μαριέττα Γιαννάκου», από τους Υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρίστο Δήμα, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, Εσωτερικών κ. Θεόδωρο Λιβάνιο, Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Σοφία Ζαχαράκη, εκπροσώπους της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών και των τεσσάρων δωρητριών Τραπεζών (Πειραιώς, Εθνική, Eurobank και Alpha Bank), καθώς και τις Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Φόρο τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου απέτισαν ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Βουλευτές και στελέχη
Πρώτη συνεδρίαση της ομάδας Εργασίας Περιφέρειας Κρήτης για την στήριξη της Κρητικής Ελαιοκομίας
Αναφορά Αυγενάκη για τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης