Αύριο, Πέμπτη 7 Μαΐου 2026 και ώρα 10.00 π.μ., στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα υπογραφεί η σύμβαση για τη δεύτερη φάση του Προγράμματος Ανακαίνισης Σχολικών Κτιρίων «Μαριέττα Γιαννάκου», από τους Υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρίστο Δήμα, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, Εσωτερικών κ. Θεόδωρο Λιβάνιο, Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Σοφία Ζαχαράκη, εκπροσώπους της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών και των τεσσάρων δωρητριών Τραπεζών (Πειραιώς, Εθνική, Eurobank και Alpha Bank), καθώς και τις Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Ευθύνη να ’σαι Κρητικός»: Αφιέρωμα στα 100 χρόνια από τη γέννηση του Κώστα Μουντάκη στο Αρκαλοχώρι την Τετάρτη 17 Ιουνίου
Άνοιξε η πλατφόρμα για την καταχώριση κινητού των υποψηφίων των Πανελλαδικών – Ενημέρωση μέσω SMS για βαθμολογίες και αποτελέσματα
Κ. Σπυριδάκη: «Η ειδική αγωγή δεν είναι μια υπηρεσία. Είναι μια διαρκής δέσμευση της Πολιτείας απέναντι στο παιδί και την οικογένεια»