Απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας δέχτηκε το βράδυ της Τρίτης το ΕΠΑΛ Σταυρούπολης. Η κλήση έγινε στο τηλέφωνο του σχολείου. Η φωνή αναπαραγόταν από εφαρμογή μεταφοράς κειμένου σε ομιλία. «Έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στο σχολείο σας» ανέφερε το μήνυμα που μετέφερε η εφαρμογή. Στο σημείο μετέβη κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών της ΕΛ.ΑΣ. για να ελέγξει τους χώρους του σχολείου.
Λίγη ώρα αργότερα διαπιστώθηκε ότι το τηλεφώνημα ήταν φάρσα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο