Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάκης Βορίδης με γνώμονα την παροχή ρευστότητας στους παραγωγούς και λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαίτερη συγκυρία που έχει διαμορφωθεί εξαιτίας των επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού προχώρησε στην επίσπευση των πληρωμών του Μέτρου 11 «Βιολογικές Καλλιέργειες», επιτυγχάνοντας την καταβολή των ενισχύσεων προς τους δικαιούχους δύο περίπου εβδομάδες νωρίτερα σε σχέση με πέρυσι.
Αναλυτικά, το ποσό που διατίθεται για τη φυτική παραγωγή ανέρχεται σε 21.688.887,44 ευρώ και για τη ζωική παραγωγή σε 14.821.849,12 ευρώ.
Σημειώνεται ότι από τον Δεκέμβριο του 2019 έως και σήμερα το Υπουργείο έχει καταβάλει συνολικά στους παραγωγούς βιολογικών προϊόντων το ποσό των 113.868.804,54 ευρώ.
Η πίστωση των λογαριασμών των δικαιούχων ξεκίνησε σταδιακά την Παρασκευή 26 Ιουνίου και ολοκληρώνεται την Τρίτη 30 Ιουνίου.
Πηγή: typoskritis.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Δημοσκόπηση GPO: Προβάδισμα της ΝΔ, δεύτερη η ΕΛ.Α.Σ. – Υποχωρούν ΠΑΣΟΚ και «Ελπίδα»
Με τη συναυλία της Γεωργίας Νταγάκη στην πλ. Ελευθερίας ολοκληρώνεται το 11ο Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου την Κυριακή 28/6
Η κυβερνητική αδιαφορία για το ιστορικό διατηρητέο του πρώην Ειρηνοδικείου Ηρακλείου, στη Βουλή από τον Χάρη Μαμουλάκη