Το απόγευμα της Δευτέρας 10 Αυγούστου οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, μετά από μικρό διάστημα ξεκούρασης και αποχής από τις προπονήσεις, επέστρεψαν στα Σπάτα για την «πρώτη» της νέας σεζόν.
Με όρεξη και κέφι οι «κιτρινόμαυροι» στρώθηκαν από την πρώτη στιγμή στη δουλειά υπό τις οδηγίες του Μάσιμο Καρέρα και των συνεργατών του στο τεχνικό επιτελείο.
Η κάμερα του AEK TV ήταν εκεί για να καταγράψει πλάνα και στιγμιότυπα από την πρώτη προπόνηση.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος