Δεν πρόκειται για μια ιστορία με μεγάλη ψαριά που πουλήθηκε και οι ψαράδες έβγαλαν καλό μεροκάματο, αλλά για ένα ζευγάρι από τις ΗΠΑ που πήγαν για ψάρεμα με μαγνήτη και επέστρεψαν πλούσιοι.
Ο Τζέιμς Κέιν και η Μπάρμπι Αγκοστίνι, ένα ζευγάρι από τη Νέα Υόρκη, μέσα στη πανδημία ξεκίνησε το χόμπι του ψαρέματος.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του BBC, έδεσαν σε ένα σχοινί έναν μαγνήτη και πήγαν για ψάρεμα στη λίμνη του πάρκου Φλάσινγκ Μέντοους στο Κουίνς.
Έκει στάθηκαν τυχεροί αφού ο μαγνήτης έπεσε πάνω σε ένα χρηματοκιβώτιο.
Όταν κατάφεραν να το ανοίξουν βρέθηκαν μπροστά σε ένα θέαμα που τους έκανε πολύ χαρούμενους. Ένα σωρό από 100δολαρα, ελάχιστα από αυτά φθαρμένα, που όταν τα μέτρησαν ο λογαριασμός έδειξε 78.000 δολάρια.
Δεν είναι η πρώτη περίεργη ψαριά, αφού το ζευγάρι έχει βγάλει από τη λίμνη, χειροβομβίδα, μοτοσικλέτα, όπλα, ακόμα και οικιακές συσκευές.
e-radio.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ