Ευχάριστα νέα υπάρχουν για τον μέσο του ΠΑΟΚ, Γιόζιπ Μίσιτς, καθώς η επέμβαση που υποβλήθηκε σήμερα το πρωί, ήταν απόλυτα επιτυχημένη.
Τις επόμενες μέρες θα ξεκαθαρίσει το πρόγραμμα αποθεραπείας του.
Κρατώντας τη διάθεση και την ενέργεια του αγώνα με τον Παναθηναϊκό και με στόχο τη βελτίωση των κομματιών του παιχνιδιού που δε λειτούργησαν σωστά, ο ΠΑΟΚ προετοιμάζεται για το ματς με τον ΟΦΗ.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος