Ότι προετοιμάζεται ψυχολογικά για Πάσχα στο χωριό, δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Στέλιος Πέτσας, ο οποίος εμφανίστηκε αισιόδοξος σε σημερινές δηλώσεις του.
Μιλώντας στην εκπομπή "Πρωινοί Τύποι" του ΑΝΤ1, ρωτήθηκε για το αν θα κάνουμε Πάσχα στο χωριό. "Εγώ ψυχολογικά προετοιμάζομαι, ελπίζω να τα καταφέρουμε. Μακάρι να συνδεθούμε όταν θα ψήνουμε στο χωριό το αρνί, αλλά αυτό για να γίνει θα πρέπει να τηρήσουμε τα μέτρα", απάντησε.
Σχετικά με την άρση των μέτρων, είπε πως είναι πρόωρο να μιλήσουμε για ημερομηνίες. "Σταδιακά και όχι απότομα θα γίνει η άρση των μέτρων, όχι με άνοιγμα όλων των δραστηριοτήτων σε ένα κύμα. Θα δούμε αν αυτό θα είναι από τις 5 Απριλίου και μετά" τόνισε. Ο αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών προσέθεσε ότι "βλέπουμε αυξημένα κρούσματα και μεγάλη πίεση στο ΕΣΥ από διασωληνωμένους και εισαγωγές. Η πρόθεση είναι πρόθεση, αλλά και τα στοιχεία είναι στοιχεία". Συμπλήρωσε ότι "και το λιανεμπόριο και τα σχολεία είναι στις προθέσεις της Κυβέρνησης να ανοίξουν, για να εκμεταλλευθούμε την περίοδο μέχρι το Πάσχα, αλλά όλα είναι σχετικά και με τα δεδομένα".
Αναφορικά με το άνοιγμα του τουρισμού, ο κ. Πέτσας είπε "δεν είμαστε σήμερα στην κατάσταση που ήμασταν πριν έναν χρόνο ούτε τον Μάιο – Ιούνιο θα είμαστε σε ίδια κατάσταση με τους ίδιους μήνες του 2020. Το Ισραήλ έχει προχωρήσει πολύ στους εμβολιασμούς, εδώ στην Ελλάδα έχει ήδη εμβολιαστεί πάνω από ένα εκατομμύριο άνθρωποι και εντείνεται η διαδικασία, προς όφελος και του τουρισμού και όλα αυτά συνυπολογίζονται".
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ
Πρόγνωση καιρού σήμερα Πέμπτη 25/6/26