Μια μικρή περιπέτεια υγείας αντιμετώπισε την Τετάρτη ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, λίγες ώρες μάλιστα πριν την εκδήλωση για τον έναν χρόνο από την εκλογική νίκη της παράταξης του «Ομάδα για τη Θεσσαλονίκη».
Σύμφωνα με πληροφορίες, χθές το μεσημέρι ο κ. Αγγελούδης αισθάνθηκε πόνους στο στήθος. Αμέσως πήγε σε νοσοκομείο της πόλης όπου και υποβλήθηκε στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, οι οποίες βγήκαν «καθαρές». Μάλιστα στη συνέχεια έλαβε εξιτήριο.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο