Αίσιο τέλος είχε τελικά η υπόθεση εξαφάνισης του 16χρονου μαθητή απο το Πρότυπο Λυκειο της Πάτρας.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο νεαρός έχει εντοπιστεί και είναι καλά στην υγεία του.
Ο νεαρός, όπως αναφέρουν πληροφορίες, στη διάρκεια του μαθήματος ζήτησε να πάει στην τουαλέτα. Ωστόσο δεν επέστρεψε στην τάξη. Μάλιστα είχε αφήσει στο σχολείο την τσάντα και το κινητό του.
Η αστυνομία ενημέρωσε όλες τις περιπολίες της για την περίπτωση της εξαφάνισης του, με τον μαθητή τελικά να εντοπίζεται σώος και αβλαβής.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό