Με προπόνηση που έγινε το απόγευμα της Δευτέρας (10/8) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο άρχισε η προετοιμασία της ομάδας του ΟΦΗ ενόψει της νέας αγωνιστικής χρονιάς 2020-21.
Από την προπόνηση απουσίαζε ο Adil Nabi, ο οποίος έχει άδεια μέχρι και σήμερα. Ο Felipe Souza ακολούθησε το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης, ενώ ο Κοσμάς Τσιλιανίδης έκανε πρόγραμμα αποκατάστασης, όπως και ο Δημήτρης Σωτηρίου.
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας και δρομικές συνεχόμενου ρυθμού, ασκήσεις μεταβιβάσεων και κατοχής της μπάλας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος