29 Ιουνίου, 2026

Παραιτήθηκε ο Χονγκ Μιουνγκ-μπο μετά τον αποκλεισμό της Νότιας Κορέας από το Μουντιάλ 2026

Ο Χονγκ Μιουνγκ-μπο υπέβαλε την παραίτησή του από την τεχνική ηγεσία της Νότιας Κορέας, μετά τον αποκλεισμό της ομάδας στη φάση των ομίλων του Μουντιάλ 2026 και το εξαιρετικά βαρύ κλίμα που επικρατεί στη χώρα.

Το κλίμα στη Νότια Κορέα
Η εθνική ομάδα πήγε στο Μουντιάλ με μεγάλες προσδοκίες, αλλά αποκλείστηκε πρόωρα.

Η κριτική προς τον προπονητή ήταν σφοδρή.

Σε ακραίες αντιδράσεις, πολίτες φέρονται να έχουν αναρτήσει ταμπέλες απαγόρευσης εισόδου σε εστιατόρια και σούπερ μάρκετ για τον Χονγκ.

Ο ίδιος δεχόταν και απειλές στα social media.

Η απόφαση παραίτησης
Μέσα σε αυτό το κλίμα, ο Χονγκ Μιουνγκ-μπο αποφάσισε να παραιτηθεί, ολοκληρώνοντας μια διετή θητεία στον πάγκο της εθνικής ομάδας.