Παρελθόν και επίσημα αποτελεί από τον Δικέφαλο του Βορρά ο Μάριο Μπράνκο, με την ΠΑΕ να ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας των δυο πλευρών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον Μάριο Μπράνκο.
Ο ΠΑΟΚ ευχαριστεί θερμά τον Πορτογάλο για τις υπηρεσίες του ως Τεχνικός Διευθυντής τις προηγούμενες δύο σεζόν και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του με πολλές επιτυχίες».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος