Παράνομες έκρινε το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών τις επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας που έχει προκηρύξει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (ΠΟΕ-ΔΟΥ) από αύριο κατά τις ώρες 3 μμ έως 7 μμ.
Το δικαστήριο απαγορεύει στην Ομοσπονδία να πραγματοποιήσει τη σχετική κινητοποίηση και ορίζει χρηματική ποινή ύψους 10.000 ευρώ στην περίπτωση που δεν συμμορφωθεί.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η προκήρυξη της κινητοποίησης έγινε μετά την απόφαση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων να επεκτείνει το ωράριο εξυπηρέτησης των πολιτών στις εφορίες έως τις 7 μμ στο πλαίσιο των μέτρων κατά του κορωνοϊού.
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Φόρο τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου απέτισαν ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Βουλευτές και στελέχη
Πρώτη συνεδρίαση της ομάδας Εργασίας Περιφέρειας Κρήτης για την στήριξη της Κρητικής Ελαιοκομίας
Αναφορά Αυγενάκη για τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης