Ο χρόνος μετράει αντίστροφα για τη μάχη του ΠΑΟΚ με τη Μπεσίκτας και ο ΠΑΟΚ συνεχίζει την προετοιμασία του, ρίχνοντας στο βάρος στο κομμάτι της τακτικής.
Η προπόνηση της Τρίτης (18.08) κράτησε περισσότερες από δύο ώρες. Ξεκίνησε με τρέξιμο και δρομικές ασκήσεις, συνεχίστηκε με rondo, ακολούθησε άσκηση με έμφαση στην κυκλοφορία και την κατοχή της μπάλας και το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με οικογενειακό φιλικό με συγκεκριμένες τακτικές οδηγίες.
Ο Ντόουγκλας Αουγκούστο συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα και έκανε και θεραπεία.
Η ομάδα πριν την έναρξη της προπόνηση υποβλήθηκε εκ νέου σε τεστ για τον Covid-19.
Την Τετάρτη (19.08) η ομάδα του Δικεφάλου έχει ρεπό και θα επιστρέψει στις προπονήσεις την Πέμπτη (20.08) στις 10:00 στη Νέα Μεσημβρία.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος