Η αντίστροφη μέτρηση για την επιστροφή στην αγωνιστική δράση φτάνει στο τέλος της και ο ΠΑΟΚ προετοιμάζεται εντατικά για το ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ.
Το προπονητικό μενού της Τετάρτης (14.10) περιελάμβανε δουλειά στη φυσική κατάσταση. Η αρχή έγινε με δρομικές ασκήσεις και παιχνίδι κατοχής, συνεχίστηκε με σπριντ και στο τελευταίο μέρος οι παίκτες χωρίστηκαν σε δύο γήπεδα και έπαιξαν παιχνίδι υψηλής έντασης σε μικρό χώρο.
Ο Χοσέ Κρέσπο συνέχισε με ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Λέο Ζαμπά προπονήθηκε κανονικά.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ