Το πρωί της Τετάρτης (15.09) λίγες μόνο ώρες μετά την ιστορική πρόκριση επί της Μπενφίκα, οι παίκτες και το τεχνικό επιτελείο του ΠΑΟΚ βρέθηκαν στη Νέα Μεσημβρία κι άρχισαν να καταστρώνουν τα πλάνα τους για τη μάχη με την ομάδα του Περιστερίου.
Όσοι βρέθηκαν στην αρχική 11άδα της μάχης με τους Πορτογάλους ακολούθησαν πρόγραμμα αποφόρτισης, ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν σε υψηλούς ρυθμούς, δίνοντας έμφαση στην κυκλοφορία και την κατοχή της μπάλας, αλλά και στην τακτική προσέγγιση του επόμενου αγώνα.
Ο Ντόουγκλας Αουγκούστο προπονήθηκε κανονικά με την ομάδα, ενώ ο Ροντρίγκο Σοάρες έκανε ατομικό.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ