Μετά το απαραίτητο ρεπό της Τετάρτης (19.08) οι παίκτες και το τεχνικό επιτελείο του ΠΑΟΚ επέστρεψαν στη Νέα Μεσημβρία, σήκωσαν μανίκια και μπήκαν στο τελευταίο στάδιο προετοιμασίας πριν τη μάχη με τη Μπεσίκτας.
Το πρόγραμμα της προπόνησης είχε δουλειά σε όλους τους τομείς. Αρχικά δόθηκε έμφαση στη φυσική κατάσταση με τρέξιμο και ταχύτητες.
Στη συνέχεια οι παίκτες του ΠΑΟΚ χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ. Όσο το ένα έκανε passing game και τελειώματα, το άλλο έπαιζε παιχνίδι κατοχής. Στο τελευταίο κομμάτι διεξήχθη οικογενειακό διπλό στα 2/3 του γηπέδου με συγκεκριμένες τακτικές οδηγίες.
Ο Ντόουγκλας Αουγκούστο έκανε θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα. Τα τεστ για τον Covid-19, στα οποία υποβλήθηκε την Τρίτη (18.08) η ομάδα, ήταν όλα αρνητικά κι έτσι όλοι οι υπόλοιποι παίκτες προπονήθηκαν κανονικά.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027