Η προπόνηση της Παρασκευής (09.10) για τους ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ ξεκίνησε με δρομικές ασκήσεις, ακολούθησε rondo και στη συνέχεια ξεκίνησε το τακτικό κομμάτι.
Οι παίκτες χωρίστηκαν σε αμυντικούς και επιθετικούς και τέθηκαν αντιμέτωποι σε μισό γήπεδο. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με δίτερμα με συγκεκριμένους στόχους.
Ο Χοσέ Κρέσπο ακολούθησε θεραπεία, ενώ ο Ροντρίγκο Σοάρες έβγαλε το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης και αύριο θα περάσει τεστ ετοιμότητας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ