Η αντίστροφη μέτρηση για τη σέντρα του πρωταθλήματος μπαίνει στην τελική της ευθεία. Το αγωνιστικό τμήμα του Δικεφάλου πλέον επικεντρώνεται στην αναμέτρηση κόντρα στην ΑΕΛ (11.09, 20:30) στο γήπεδο της Τούμπας.
Το πρόγραμμα της Δευτέρας (07.09) περιελάμβανε αποθεραπεία και αποκατάσταση για όσους βρέθηκαν στην αρχική 11άδα της φιλικής αναμέτρησης με τον Παναθηναϊκό. Για τους υπόλοιπους το τεχνικό επιτελείο ετοίμασε μία δυνατή προπόνηση φυσικής κατάστασης σε υψηλή ένταση, η οποία περιελάμβανε τρέξιμο, δρομικές ασκήσεις, παιχνίδι κατοχής και μίνι δίτερμα.
Οι Ντόουγκλας Αουγκούστο και Ροντρίγκο Σοάρες δούλεψαν ατομικά, ενώ οι Λέο Μάτος , Δημήτρης Πέλκας και Ομάρ Ελ Καντουρί προπονήθηκαν κανονικά με την ομάδα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος