Ο ΠΑΟΚ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το παιχνίδι απέναντι στον ΑΣ Καρδίτσας Ιαπωνική (21/12, 17:00) στο Κ.Γ. «Ιωάννης Μπουρούσης», για την 11η αγωνιστική της Stoiximan GBL. Το χθεσινό πρόγραμμα του “δικεφάλου” ξεκίνησε με την ανάλυση του αντιπάλου και ολοκληρώθηκε με την προπόνηση στη διάρκεια της οποίας ο κόουτς Μάσιμο Καντσελιέρι έδωσε έμφαση στην τακτική.
Ο Σέντρικ Χέντερσον μίλησε στο paokbc αναφερόμενος στον αγώνα με την Καρδίτσα: «Αυτό το παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό για μας, γιατί μπορεί να μας δώσει τη δυνατότητα να ανέβουμε ακόμη περισσότερο στη βαθμολογία. Νομίζω ότι έχουμε πολύ καλό ρυθμό και είμαστε σε πολύ καλή κατάσταση σαν ομάδα.
Για αυτό είμαι αισιόδοξος, ότι αυτή την πολύ σημαντική νίκη θα καταφέρουμε να την πάρουμε. Θα έχουμε αρκετά δύσκολο έργο, γιατί αντιμετωπίζουμε μία πολύ καλή ομάδα. Η Καρδίτσα είναι μία ομάδα με δύναμη στα ριμπάουντ, σουτάρουν πολύ καλά και φεύγουν γρήγορα στον αιφνιδιασμό. Αν πάρουμε τα ριμπάουντ, θα περιορίσουμε τον αιφνιδιασμό τους και με προσήλωση στην άμυνα θα δυσκολέψουμε τα σουτ τους για να πάρουμε τη νίκη».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027