Ήταν 4 Οκτωβρίου 1999 όταν έξι οπαδοί του δικεφάλου του βορρά που επέστρεφαν στη Θεσσαλονίκη σκοτώθηκαν σε δυστύχημα στα Τέμπη, βυθίζοντας στο πένθος τον σύλλογο. Από τότε, κάθε χρόνο ο ΠΑΟΚ τιμάει τη μνήμη των αδικοχαμένων φιλάθλων του και το ίδιο έκανε και φέτος στο ετήσιο μνημόσυνο,
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έστειλε το δικό της μήνυμα για τα έξι αετόπουλα, γράφοντας σε ανάρτησή της: «25 χρόνια μετά… Αδέρφια ζείτε, εσείς μας οδηγείτε. Από το 1999».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος