Σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας του αγώνα της Κυριακής 15 Δεκεμβρίου (19:00) ανάμεσα στον Παναιτωλικό και τον ΠΑΟΚ έγινε σήμερα το μεσημέρι και στην διάρκειά της επιβεβαιώθηκε αυτό που είναι γνωστό σε ό,τι αφορά στα εντός έδρας ματς της ομάδας από το Αγρίνιο: δεν θα υπάρχει παρουσία οπαδών του ΠΑΟΚ.
Όπως μεταδίδει το metrosport.gr το ίδιο έχει συμβεί και στα υπόλοιπα παιχνίδια στην έδρα του Παναιτωλικού φέτος και ο λόγος είναι ότι η μικρή θύρα που προορίζεται για φιλοξενία οπαδών των αντιπάλων είναι κλειστή για λόγους ασφαλείας καθώς γίνονται έργα, όπως συνέβη πέρσι και εφέτος, όπως θα συμβεί σε όλους τους επόμενους αγώνες μέχρι την ολοκλήρωση των έργων. Έτσι, ο ΠΑΟΚ θα παραλάβει μόνο κάποιες προσκλήσεις για τα μέλη της διοίκησης και στελέχη του και θα παίξει στο Αγρίνιο χωρίς τον κόσμο στο πλευρό του.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027