Την Παρασκευή (14.08) οι παίκτες του ΠΑΟΚ για πρώτη φορά τη νέα σεζόν αγωνίστηκαν για 90 λεπτά, στο φιλικό παιχνίδι κόντρα στην Κ19. Η επόμενη μέρα τους βρήκε στο γήπεδο σε πιο… χαλαρούς ρυθμούς.
Η προπόνηση του Σαββάτου για τους ποδοσφαιριστές του Δικεφάλου αφορούσε την αποθεραπεία και την αποκατάσταση των ποδοσφαιριστών μετά το τεστ κόντρα στην Κ19 του ΠΑΟΚ.
Οι παίκτες ακολούθησαν πρόγραμμα στο γυμναστήριο και την πισίνα, ενώ έκαναν και χαλάρωμα στο γήπεδο.
Ο Ντόουγκλας Αουγκούστο έκανε ατομικό και θεραπεία, ενώ ο Ροντρίγκο Σοάρες είναι έτοιμος να μπει με την ομάδα στην επόμενη προπόνηση.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος