Το πρωί της Κυριακής (09.08) οι ρυθμοί ανέβηκαν στο Πήλιο για τους ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ, με την προπόνηση να είναι αφιερωμένη στη φυσική κατάσταση.
Στο πρώτο κομμάτι του προγράμματος είχαμε τρέξιμο, rondo, δρομικές ασκήσεις και ασκήσεις αντίδρασης με σπριντ. Στο δεύτερο μέρος διεξήχθη τουρνουά ποδοσφαίρου, με πολλούς και έντονους μίνι αγώνες.
Ο Πόντους Βέρνμπλουμ έκανε προγραμματισμένη αποφόρτιση, ενώ οι Ροντρίγκο Σοάρες και Ντόουγκλας Αουγκούστο έκαναν ατομικό στο γυμναστήριο και την πισίνα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος