Επικέντρο νέων ανακοινώσεων είναι η Θεσσαλονίκη λόγω ΔΕΘ με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη να κάνει γνωστό ότι το panic button θα χρησιμοποιείται και από παιδιά.
Οι ανακοινώσεις του Μιχάλη Χρυσοχοϊδη για το panic button έγιναν κατά τα εγκαίνια του περιπτέρου του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη στην 88η ΔΕΘ.
Συγκεκριμένα μετά το panic button που είχαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν θύματα οικογενειακής βίας, θα υπάρξει και εφαρμογή που θα αφορά παιδιά.
Όπως είπε ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης ανήλικοι που μπορεί να βρίσκονται σε κίνδυνο μέσω του κινητού τους τηλεφώνου θα μπορούν να θέτουν σε εφαρμογή το κουμπί πανικού.
Έτσι θα μπορούν να ειδοποιούν τις αρχές και με τη δυνατότητα του γεωεντοπισμού θα γνωρίζουν που ακριβώς βρίσκεται ένα παιδί που κινδυνεύει και έτσι θα μπορούν να επέμβουν άμεσα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)