Για τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού το πρωινό της Παρασκευής αφιερώθηκε αποκλειστικά στον αγώνα της πρεμιέρας με αντίπαλο τον Αστέρα Τρίπολης.
Αρχικά οι Πράσινοι παρακολούθησαν μισή ώρα βίντεο με τον Ντάνι Πογιάτος να κάνει σχετικές παρατηρήσεις. Στη συνέχεια οι ποδοσφαιριστές ξεκίνησαν την προπόνηση στο γήπεδο με προθέρμανση, παιχνίδι τακτικής και ολοκλήρωσαν με εξάσκηση στις στατικές φάσεις.
Ατομικό πρόγραμμα στο γήπεδο έκαναν οι Βιγιαφάνιες, Ιωαννίδης, ασκήσεις στο γυμναστήριο έκανε ο Χατζηθεοδωρίδης ενώ θεραπεία λόγω ενοχλήσεων στο γλουτό, ακολούθησε ο Σένκεφελντ.
Πριν την έναρξη της προπόνησης, η ομάδα υποβλήθηκε σε τεστ ανίχνευσης Covid-19.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027