Το θερμόμετρο ανέβηκε ψηλά και δυσκόλεψε αρκετά τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού στην πρωινή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης». Βέβαια το τεχνικό επιτελείο δεν… χαρίστηκε στους Πράσινους και το πρόγραμμα διήρκησε πάνω από 1,5 ώρα.
Η προπόνηση είχε κυρίως διπλό με περιορισμούς, το οποίο, όμως, είχε το χαρακτήρα μαθήματος τακτικής για τους ποδοσφαιριστές.
Απόντες λόγω κλήσης στις εθνικές ομάδες ήταν οι Κουρμπέλης, Διούδης, Αλεξανδρόπουλος, Ξενόπουλος, Εμμανουηλίδης, Καμπετσής, θεραπεία και γυμναστήριο έκαναν οι Μπουζούκης, Βιγιαφάνιες, Χατζηθεοδωρίδης, Αϊτόρ, Ιωαννίδης, ενώ κλινήρης με γαστρεντερίτιδα έμεινε ο Σένκεφελντ.
Αντίθετα λόγω απουσιών με την πρώτη ομάδα προπονήθηκε ο Οικονομάκης από την Κ19.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης