Η καλή μέρα φάνηκε από πολύ νωρίς για τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού τη Δευτέρα, 8 το πρωί είχε ήδη ξεκινήσει η προπόνηση και οι γυμναστές Μιγκέλ Γκομίλα Αντρέου, Γιάννης Σταυρινός ξεκίνησαν ημίωρο πρόγραμμα φυσικής κατάστασης, προτού παραδώσουν τη σκυτάλη στον Ντάνι Πογιάτος για τις ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας.
Το πρόγραμμα διήρκεσε 85 λεπτά και οι Πράσινοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για την Τρίτη με διπλή προπόνηση στις 8 π.μ. και στις 7 μ.μ.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Βιγιαφάνιες, Βέλεθ, Πούγγουρας, Αλεξανδρόπουλος.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης