Με την απογευματινή προπόνηση του Σαββάτου ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον αγώνα της Κυριακής με αντίπαλο τον Άρη στο Ολυμπιακό Στάδιο. Οι Πράσινοι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με κορόιδο και ολοκλήρωσαν με διπλό στο μισό γήπεδο. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Χατζηθεοδωρίδης και θεραπεία έκαναν οι Αγιούμπ, Ιωαννίδης. Κλινήρης παρέμεινε ο Αντονίτο.
Μετά το τέλος της προπόνησης ανακοινώθηκε η αποστολή που περιλαμβάνει 21 ποδοσφαιριστές. Η λίστα αποτελείται από τους: Διούδη, Ξενόπουλο, Χριστογεώργο, Σάντσες, Σένκεφελντ, Βέλεθ, Πούγγουρας, Χουάνκαρ, Ζαγαρίτης, Καραγιάννης, Σαβιέρ, Χατζηγιοβάνης, Μπουζούκης, Σερπέζης, Κουρμπέλης, Αϊτόρ, Τζαβίδας, Αλεξανδρόπουλος, Μακέντα, Καρλίτος, Εμμανουηλίδης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ