Στο πρωινό πρόγραμμα της Πέμπτης ο Αχιλλέας Πούγγουρας συμμετείχε σε όλες τις ασκήσεις, ξεπερνώντας πλέον το πρόβλημα στο μετατάρσιο.
Το πρόγραμμα περιελάβανε προθέρμανση, ασκήσεις φυσικής κατάστασης, τακτική και διπλό. Στο πρώτο μέρος συμμετείχε ο Βιγιαφάνιες, ο οποίος στη συνέχεια ακολούθησε αποφόρτιση. Αποφόρτιση έκανε και ο Αγιούμπ, ενώ θεραπεία ακολούθησε ο Μαυρομμάτης και ατομικό ο Εμμανουηλίδης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ