Μετά από ένα μήνα στα… πιτς, ο Λούκας Βιγιαφάνιες συμμετείχε στο πρόγραμμα προπόνησης της ομάδας! Ο Αργεντινός μέσος έβγαλε το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος και ολοκλήρωσε με ατομικό.
Το πρόγραμμα περιελάβανε προθέρμανση, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και εξάσκηση στα τελειώματα. Όσοι έπαιξαν βασικοί στο φιλικό με τον Λεβαδειακό έκαναν αποθεραπεία. Ατομικό ακολούθησαν οι Πούγγουρας, Εμμανουηλίδης, Χατζηθεοδωρίδης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος