Παγκόσμια Ημέρα Μνημείων και Τοποθεσιών είναι σήμερα 18 Απριλίου και πολλοί Αθηναίοι τίμησαν την ημέρα με μία βόλτα στους ανοιχτούς αρχαιολογικούς χώρους, οι οποιοι λειτούργησαν με ελεύθερη είσοδο.
Εκμεταλλευόμενοι τον καλό καιρό και τη δυνατότητα για διαδημοτικές μετακινήσεις με αυτοκίνητα, πολλοί ήταν οι Αθηναίοι που έστειλαν SMS 6 στο 13033 σχημάτισαν ουρές έξω από τους αρχαιολογικούς χώρους.
Την τιμητική της είχε για ακόμα μία φορά η Ακρόπολη, με τις εικόνες από τη Eurokinissi, να δείχνουν ατελείωτες ουρές επισκεπτών. Σημειώνεται πως οι περισσότεροι επισκέπτες τηρούσαν τα υγειονομικά μέτρα φορώντας τις μάσκες τους, ωστόσο λόγω συνωστισμού οι αποστάσεις δεν κρατούνταν πάντα. Υπενθυμίζεται πως εξαιτίας του κορονοϊού επιτρέπονται μόνο οι επισκέψεις σε υπαίθριους αρχαιολογικούς χώρους και όχι στα μουσεία που παραμένουν κλειστά.
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό