Δύο ακόμη μετάλλια κατέκτησε η Ελλάδα στη δεύτερη ημέρας της Παγκόσμιας Γυμνασιάδας, καθώς Ιουλιάννα Ρούσσου και Μαρία Ραφαηλίδου ανέβηκαν στο βάθρο. H Ρούσσου τερμάτισε πρώτη στα 800 μ. και κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο. Μπήκε δεύτερη στην τελική ευθεία αλλά είχε αρκετές δυνάμεις, κάλυψε την απόσταση από την πρώτη, πέρασε τη γραμμή του τερματισμού μαζί με την αθλήτρια που προηγούνταν και εν τέλει, ήταν η νικήτρια της κούρσας σύμφωνα με το φώτο φίνις.
Θέση στο βάθρο πήρε και η Μαρία Ραφαηλίδου, η οποία με βολή στα 16.63 κατέλαβε την τρίτη θέση στη σφαιροβολία. Την τέταρτη θέση πήρε ο Βαλάντης Κανοντζιάν στη δισκοβολία, με βολή στα 48.99 μ.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027