Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ Άρης εκφράζει την απορία της για το αν η πλευρά του Ολυμπιακού επιθυμεί ακόμη την αποπομπή του κ. Λανουά, μετά και το χθεσινό μεταξύ τους παιχνίδι στο “Γ. Καραϊσκάκης” στο οποίο οι κιτρινόμαυροι είχαν σοβαρά παράπονα από τη διαιτησία.
Αναλυτικά η σημερινή ανακοίνωση της ΠΑΕ Άρης:
«Την περασμένη εβδομάδα η ΠΑΕ Ολυμπιακός, με επίσημη ανακοίνωση, ζήτησε από τον πρόεδρο της ΕΠΟ, κ. Γκαγκάτση, να προχωρήσει στην αποπομπή του κ. Λανουά από την ΚΕΔ. Υποθέτουμε ότι μετά και την χθεσινή διαιτησία του Σουηδού Νίμπεργκ δεν θα αναθεωρήσει την στάση της και θα επιμείνει στην αντικατάστασή του.
Φαίνεται ότι έχουν αλλάξει οι εποχές και τελικά δεν είναι ισχυρός όσο πιστεύει, απόρροια ίσως και της εικόνας του στο γήπεδο, ώστε φτάσαμε στο σημείο να διαμαρτύρεται ο Ολυμπιακός για τη διαιτησία μέσα στο «Γ. Καραϊσκάκης»!»
Η χθεσινή ανάρτηση της ΠΑΕ Άρης:

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027