Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της FIFA, από εχθές 7 Ιανουαρίου 2025, η ΠΑΕ Άρης είναι αντιμέτωπη με απαγόρευση μεταγραφών! Όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της η Παγκόσμια Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου το μεταγραφικό ban θα παραμείνει μέχρι να αρθεί, δηλαδή μέχρι να τακτοποιηθεί η οφειλή για την οποία επιβλήθηκε.
Στον Άρη κινητοποιήθηκαν άμεσα και όπως υποστηρίζουν από την ΠΑΕ…, όπως μεταδίδει το metrosport.gr, “πρόκειται για ένα διαδικαστικό ζήτημα που έχει να κάνει με συγκεκριμένη οφειλή (σ.σ. δεν αφορά ποδοσφαιριστή) για κάποια τεχνικά ζητήματα με τις πλατφόρμες της Ομοσπονδίας“. Μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια πηγή, όπως αναφέρουν επίσημοι κύκλοι της ΠΑΕ, πρόκειται για ένα μικρό χρηματικό ποσό το οποίο θα καταβληθεί άμεσα και το ζήτημα θα έχει τακτοποιείται μέχρι το βράδυ.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027