Οι τρεις ουκρανικοί πυρηνικοί σταθμοί επανασυνδέθηκαν με το ηλεκτρικό δίκτυο, μετά την χθεσινή διακοπή συνεπεία των μαζικών ρωσικών βομβαρδισμών, ανακοίνωσε το υπουργείο Ενέργειας της Ουκρανίας.
"Μετά του χθεσινούς μαζικούς βομβαρδισμούς, το προσωπικό του ενεργειακού τομέα κατόρθωσε να επανασυνδέσει τρεις πυρηνικούς σταθμούς κατά την διάρκεια του πρωινού", αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Ενέργειας στο Telegram και διευκρινίζεται ότι οι μονάδες θα αρχίσουν την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος μέχρι το βράδυ.
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση